Lap myomectomy Kalampokas

Ποια είναι τα συμπτώματα των ινομυωμάτων της μήτρας;

Τα περισσότερα ινομυώματα δεν προκαλούν κανένα σύμπτωμα και δεν χρειάζονται θεραπεία εκτός από την τακτική παρακολούθηση από τον πάροχο υγειονομικής περίθαλψης. Αυτά είναι συνήθως μικρά ινομυώματα. Όταν δεν εμφανίζετε συμπτώματα, ονομάζεται ασυμπτωματικό ινομύωμα. Τα μεγαλύτερα ινομυώματα μπορεί να σας προκαλέσουν μια ποικιλία συμπτωμάτων, όπως:

• Υπερβολική ή επώδυνη αιμορραγία κατά τη διάρκεια της περιόδου σας (έμμηνο ρύση).
  • Αιμορραγία μεταξύ των περιόδων σας.
  • Αίσθημα πληρότητας στο κάτω μέρος της κοιλιάς/φούσκωμα.
  • Συχνή ούρηση (αυτό μπορεί να συμβεί όταν ένα ινομύωμα ασκεί πίεση στην ουροδόχο κύστη σας).
  • Πόνος κατά τη διάρκεια του σεξ .
  • Πόνος στη μέση.
  • Δυσκοιλιότητα .
  • Χρόνια κολπική έκκριση .
  • Αδυναμία να ουρήσετε ή να αδειάσετε εντελώς την ουροδόχο κύστη σας.
  • Αυξημένη διάταση της κοιλιάς (μεγέθυνση), με αποτέλεσμα η κοιλιά σας να φαίνεται έγκυος.

Τα συμπτώματα των ινομυωμάτων της μήτρας συνήθως σταθεροποιούνται ή υποχωρούν μετά την εμμηνόπαυση επειδή τα επίπεδα ορμονών μειώνονται στο σώμα σας.

Πώς είναι ο πόνος στο ινομύωμα της μήτρας;

Υπάρχουν διάφορα συναισθήματα που μπορεί να βιώσετε εάν έχετε ινομυώματα. Εάν έχετε μικρά ινομυώματα, μπορεί να μην αισθάνεστε απολύτως τίποτα και να μην παρατηρήσετε καν ότι είναι εκεί. Για μεγαλύτερα ινομυώματα, ωστόσο, μπορείτε να αντιμετωπίσετε ενοχλήσεις και ακόμη και πόνους που σχετίζονται με την πάθηση. Τα ινομυώματα μπορεί να σας προκαλέσουν πόνο στην πλάτη, έντονες εμμηνορροϊκές κράμπες, αιχμηρά μαχαιρώματα στην κοιλιά σας και ακόμη και πόνο κατά τη διάρκεια του σεξ.